TIEDOTE – JULKAISU PERJANTAINA 13.5.2016 Helsingissä 13.05.2016

eventz.today_photo_official

Eventz.today yhdistää tapahtumien järjestäjät ja innokkaat kävijät yhteen – ilmaiseksi.

Eventz.today on uusi suomalainen start-up -yritys, joka tuo tapahtumalistauspalvelullaan yhteen niin tapahtumien ja tilaisuuksien järjestäjät, kuin niissä kävijätkin.
Palvelu tarjoaa helpon tavan löytää, luoda ja jakaa tapahtumia kaikille – ilmaiseksi.

Yrityksen tavoitteena on tuoda ihmisiä, tapahtumien järjestäjiä ja palveluntarjoajia yhteen yhteisöllisellä tavalla ja mahdollistamalla tapahtumien esilletuonnin yksinkertaisesti ja nopeasti yhtä alustaa käyttäen. Palvelu on luonteeltaan ensimmäinen Suomen markkinoilla.

Eventz.today on kuluttajille oiva keino löytää paikallisia tapahtumia – joiden paikka, aika ja teema on selkeästi lueteltu tapahtumalistauksissa ja palvelun karttanäkymässä.

Sivusto kattaa laajimman määrän tapahtumia Suomessa, isoista konserteista elokuvatapahtumiin, kirpputoritapahtumiin ja kaikkea siltä väliltä. Julkisten isompien tapahtumalis- tausten lisäksi Eventz.today -palvelussa on mahdollista listata vaikkapa oma (yksityinen tai julkinen) tapahtuma, jonka käyttäjät voivat jakaa kätevästi ystäviensä kanssa, sekä kommentoida, jakaa kuvia ja videoita tapahtumasivulla. Sosiaalisen median tärkeimmät kana- vat on myös integroitu palveluun.

Eventz.todayn tavoitteena on myös linkittäytyä yhteen useiden palveluntarjoajien kanssa, kuten valokuvaajien, juhlapaikkojen ja catering-yritysten kanssa.

Mikko Lintunen, Eventz Internationalin toimitusjohtaja on innoissaan tapahtumalistaus- palvelun lanseeraamisesta Suomeen ja lopulta koko maailmaan:

“Ympärillämme tapahtuu uskomattoman paljon joka päivä, vaikkakaan emme sitä aina tiedostakaan. Halusimme rakentaa jotakin, joka toisi ihmiset, ystävät, tapahtumat ja palveluntarjoajat yhteen helposti ja nopeasti. Tavoitteenamme on tehdä maailmasta yhteisöllisempi ja mahdollistaa hienoja kokemuksia ja hetkiä toistemme seurassa.”

Eventz.today lanseeraa ja pilotoi palvelun ensin Suomessa, jonka jälkeen vuorossa on Iso-Britannia. Palvelun on vähitellen tarkoitus laajentua globaaliksi.

Tietoa Eventz Internationalista:

Eventz International perustettiin Helsingissä vuonna 2015. Perustajilla ja henkilökunnalla on yhteensä yli 70 vuotta kokemusta, osaamista ja ymmärrystä teknologian ja median alalla. Eventz.today-tiimillä on pitkä historia työskentelystä sekä teknologiayrityksissä, kuten Nokialla, Microsoftilla ja Ericssonilla, että monissa eri media-alan yrityksissä kuten In- ternational Herald Tribune, The New York Times ja The Independent. Eventz.today-tiimi tuo nyt tätä kokemusta ja osaamista uuden innovatiivisen start-up -yrityksen käynnistykseen.

Eventz.today

contactus@eventz.today